Byl pojmenován podle slavné závodní dráhy a inspirován Ton Up Boys z 60. let.

Thruxton je nejsportovnější Modern Clasic Triumphu a jako autentický café racer přináší jedinečné zážitky.

Sportovní jezdecká pozice, 18” kola, megafonové výfuky a závody inspirovaný proužek na palivové nádržky vyvolávají vzpomínky na Race Café závodění v ulicích, ale technické provedení odpovídá 21. století. Čistý chod vstřikovacího dvouválcového motoru o objemu 865cc je naladěn pro vyšší výkon a současné požadavky na spolehlivost. Podvozek přináší moderní ovládání díky nastavitelné vidlici 41mm a přednímu brzdovému kotouči 320 s dvoupístkovými brzdiči.

Je to motocykl, který rozbuší srdce těch, kteří si pamatují jeho začátek, ale i mladých jezdců, kteří hledají autentické retro zážitky, které jim přináší pouze Triumph.

Motor

Typ: Paralelní vzduchem chlazený dvouválec DOHC, úhel klikové hřídele 360°
Obsah: 865cc
Válce: 90 x 68mm
Komprese: 9,2:1
Palivo:
Vícebodové sekvenční vstřikování

Převody

Sekundární převod: Řetěz, X-kroužek
Spojka: V olejové lázni, vícelamelová
Převodovka: 5-ti stupňová

Části motorky

Rám: Ocelový kolébkový rám
Přední kolo: Drátové 36-ti paprskové kolo 18 x 2.5in
Zadní kolo: Drátové 40-ti paprskové kolo 17 x 3.5in
Přední pneumatika: 100/90 18
Zadní pneumatika: 130/ 80R 17
Přední tlumič: 41mm vidlice s nastavitelnou tuhostí 120mm zdvih
Zadní tlumič: Nastavitelné chromované pružinové tlumiče, 106mm zdvih
Přední brzdy: Nissin 320mm kotouč, 2 pistková brzda
Zadní brzdy: 255mm kotouč, 2 pistková brzda

Rozměry

Délka: 2150mm
Šířka: (řidítka) 695mm
Výška: 1095mm
Výška sedla:
820mm
Rozvor: 1490mm
Poloměr otáčení: 27°/97mm
Suchá váha: 230kg
Velikost nádrže: 16 litrů

Technické údaje

Maximální výkon: 69PS / 51kW při 7400 rpm
Kroutící moment: 69Nm při 5800 rpm

Barva

Tornado Red/White Stripe, Jet Black/Gold Stripe

 

Plně proloucí přední brzdový kotouč 320mm a dvoupístkové brzdiče zajišťují silný, ale zároveň citlivý brzdný výkon.

Vzduchem chlazený dvouválec o výkonu 865cc patří k nejsilnějším dvouválcem Triumphu. Jeho maximální výkon je 70PS (69bhp), kterého dosahuje při 7 400 ot./min. Ktoutícího momentu 70Nm (52ft.lbf) dosahuje při 5 800 ot./min. Motor má stejně jako u Bonneville zážehový interval 360°, stejně jako "ostrý" profil vačkové hřídele a kompresní poměr 9.9:1.

Plně vstřikovací systém byl vytvořen pro čistou jízdu a spl%nuje požadavky Euro3. Retro styl je nakompromisní, a proto jsou palivové vstřikovače chytře ukryty v těle klpaek a vypadají jako původní karburátory..

Řidítka Thruxtonu jsou jednodílná, trubková z chromované oceli a jsou umístěna ve sportovní pozici. Stylová zrcátka na konci řidítek byla vyvinuta specielně pro thruxton a jsou dodávána ve standardu.

Precizně propracovaný podvozek obklopuje motor a působí sportovním dojmem. Robustní nastavitelné teleskopické vidlice 41mm a dvojice zadních tlumičů umožňují perfektní pérování a poddajnost, zatímco ostřejší geometrie kol o rozvoru 1490mm a 18 palcové paprskové přední kolo s aluminiovým ráfkem pomáhá při řízení.

nahoru